Diensten


Administratiekantoor N. van de Werdt staat voor deskundigheid en kwaliteit.

Wij richten ons met name op het MKB en startende ondernemers.

Tevens hebben wij van de belastingdienst een beconnummer toegekend gekegen waardoor wij als erkend belastingconsulent geregistreerd staan.

Wij richten ons met name op het MKB zoals ZZP-ers, VOF´s, BV´s en eenmanszaken.

Natuurlijk zijn particulieren bij ons ook van harte welkom voor bijvoorbeeld de aangifte inkomstenbelasting.


Met onze ruim twintig jaar ervaring in het bedrijfsleven hebben wij behoorlijk wat kennis en ruime ervaring opgedaan op financieel administratief gebied.

Onze service en kwaliteit is dan ook van een gelijkwaardig of vaak hoger niveau dan dat van de grotere accountantskantoren.

Betaal daarom geen "accountantstarieven" waar dit voor uw onderneming volstrekt onnodig is. 

 


Financiële administratie


Iedere ondernemer krijgt te maken met administratieve verplichtingen.

Denkt u hierbij aan het voeren van een correcte administratie voor bijvoorbeeld de inkomsten- of omzetbelasting.

Een onduidelijke of rommelige administratie kan door de Belastingdienst verworpen worden.

Dit heeft vervelende consequenties.

Maar een goede administratie is meer dan een verplichting.

De financiële informatie biedt u de mogelijkheid optimaal uw bedrijf te sturen.

Zo kunt u vroegtijdig problemen, of juist kansen herkennen en daar alvast actie op ondernemen.

Hieronder staan voorbeelden wat ons administratiekantoor hierin voor u kan betekenen.

- Voeren van administratie van eenmanszaak, v.o.f. of besloten vennootschap

- Controleren van uw boekingen in de door uzelf geboekte administratie

- Vragen op administratief gebied beantwoorden

- Opstellen van inbreng- en liquidatiebalans 

Opstellen van tussentijdse financiële overzichten t.b.v. bijvoorbeeld banken of

   de fiscus



Omzetbelasting


Bijna iedere ondernemer in Nederland heeft te maken met de belasting op de toegevoegde waarde oftewel de omzetbelasting.

Welke tarieven dient u te hanteren voor uw diensten of goederen?

Voor welke regelingen kom ik in aanmerking?

Heb ik andere verplichtingen of toestemming nodig?

Zomaar enkele vragen waarbij administratiekantoor N. van de Werdt u uitstekend kan bijstaan.

Hieronder enkele concrete voorbeelden.

- Verzorgen aangifte omzetbelasting

- Controle van uw omzetbelastingaangiften achteraf, indienen van een suppletie

   aangifte

- Verzorgen van bezwaar- en beroepsschriften omzetbelasting

- Verzorgen van verzoekschriften voor toestemming bijzondere regelingen

                

                                 

 

 


Inkomstenbelasting


Wij hebben veel ervaring met aangiften inkomstenbelasting van ondernemers en particulieren.

Ons administratiekantoor verzorgt voor u:

- Aangifte inkomstenbelasting voor particulieren

- Aangifte inkomstenbelasting ondernemers met eenmanszaak of v.o.f.

- Opstellen verzoek- en bezwaarschriften richting Belastingdienst

- Beantwoorden van fiscale vragen (helpdesk)



Vennootschapsbelasting


Een besloten vennootschap dient jaarlijks een aangifte vennootschapsbelasting naar de belastingdienst te sturen.

Omdat het vermogen van de B.V. afgescheiden is van het privé vermogen, wordt meer zakelijk handelen verwacht van de directeur.

Dit heeft niet alleen gevolgen voor de financiële administratie maar ook voor belasting aangelegenheden, met name de vennootschapsbelasting.

Hieronder enkele voorbeelden van VPB zaken die administratiekantoor N. van de Werdt voor u kan regelen.

- Verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting

- Opstellen van de fiscale jaarrekening

- Verzorgen van verzoek- en bezwaarschriften richting belastingdienst


 

Jaarrekening


De jaarrekening is de afsluiting van het administratieve jaar.

De jaarrekening dient een balans en resultatenrekening met daarnaast duidelijke toelichtingen op balans- en resultaatposten te hebben.

Hieronder enkele voorbeelden van wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

- Samenstellen van begrijpelijke jaarrekening

- Dossiers samenstellen voor de accountant

 

 

Salarisadministratie


Indien u personeel in dienst heeft krijgt u automatisch te maken met een salarisadministratie. 

Uiteraard dient de salarisadministratie uiterst zorgvuldig en discreet te gebeuren.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan het toepassen van de juiste loonbelasting tabellen, vakantiegeld, reiskosten vergoeding enz.

Wij kunnen onder andere de volgende zaken voor u regelen.

- Maandelijks aanleveren van loonspecificaties werknemers

- Aanleveren van de jaaropgaven van uw werknemers

- Kostenberekeningen (werkgeverslasten op jaarbasis) netto-bruto

   loonberekeningen



Bovenstaande is zeker geen opsomming van al onze diensten.

Specifieke adviezen en eenmalige opdrachten zijn ons zeker niet vreemd.

Neem vandaag nog contact met ons op.

Wij staan graag voor u klaar.

 

 

Top